I servizii di boosting più sicuri

Semu a prova di l'ochji di battaglia


In Guardians4U circhemu di dà a megliu sperienza per i nostri clienti.
Ùn avete micca cumprumissu nunda cun noi cum'è usemu i servizii VPN più aghjurnati per prutege a vostra privacy.


 

Perchè i Best Destiny Services?

Prima di tuttu, benvenutu à Best Destiny Services, unu di i fornitori di serviziu di Destiny 2 chì cresce più rapidamente.
U nostru tutale tutale hè dedicatu à furnisce a ricuperazione più sicura, efficiente è prufessiunale è Play With Us i servizii di spinta in u ghjocu chì pudete truvà.
Cù millaie di ordini cumpleti per tuttu u cuntenutu in Xbox One, PlayStation 4, è PC, avemu accumulatu alcuni di i migliori ghjucatori in u mondu per furnisce assistenza à qualsiasi Guardian quì chì cercanu di fà e cose.
Ùn credi micca? Scuprite e centinaie di recensioni in a sezione Feedback di u nostru situ o cuntattateci direttamente. Aspittemu di travaglià cun voi! Feedback ùn menti micca. Mentre a nostra attività hè stata stabilita solu per circa un annu, e cumpetenze chì a nostra squadra perfeziona sò alcune di e migliori, è sò state sviluppate per anni di ghjocu è pratica. A nostra squadra PVP hè ineguagliabile, offre tempi di turnu di punta di l'industria chì ponu esse ottenuti solu da i nostri migliori 1% gamers.
I nostri squadre PVE si classificanu in i primi 200 Guardiani in u mondu per i raids, alcuni cù record mundiali è tutti cù parechje riconoscimenti à u so nome.
Tuttavia, sapemu chì u serviziu di qualità prufessiunale hè più cà solu cumpetenza in u ghjocu è cumpletamenti rapidi; in fattu, u serviziu di u cliente hè a nostra prima priorità è umbrella u nostru impegnu à custruisce a vostra fiducia.
I nostri centinaie di recensioni date da i clienti parlanu volumi à a nostra qualità è u livellu di prufessiunalità durante ogni interazzione.
Ci sforzemu di custruisce relazioni à longu andà cù i nostri clienti cù a stessa qualità di serviziu ogni volta - senza eccezzioni.

Capemu u tempu è a dedicazione chì i ghjucatori mettenu in i so cunti, in particulare cù un ghjocu di vita cum'è Destiny.
Hè per quessa chì a sicurità principia u secondu chì accede à u nostru situ è ​​ùn si ferma in tuttu u prucessu.
Eccu uni pochi di cose per fà vi sentu sicuru d'utilizà u nostru situ web è servizii:

A nostra certificazione di sicurezza SSL hè sempre valida è in usu, chì pudete vede chì a vostra cunnessione cù noi hè sicura da l'icona di luccatu in a barra URL di u vostru navigatore.

A ricuperazione pò esse nervosa, chì hè per quessa chì offremu opzioni di ricuperazione di u contu (ghjucemu nantu à u vostru contu) è Play With Us (ghjucate cù a nostra squadra) opzioni nantu à a maiò parte di i nostri servizii.
Se vulete leghje più nantu à e differenze o u prucessu, sentite liberu di cuntattateci o verificate e nostre FAQ

Utilizemu solu PayPal, unu di i processori di pagamentu superiore è più sicuri.
Mentre ùn avete micca bisognu di un contu PayPal per checkout cun noi è pudete verificà fora cum'è un invitatu, hè u nostru metudu preferitu per via di a so "top of the line security".
Utilizemu una di e piattaforme di siti di e-commerce più sicure (Shopify) per assicurà chì a vostra infurmazione hè sicura è prutetta. In questu in mente, eccu uni pochi di e nostre garanzie: Prumettimu di trattà tutte e persone cun rispettu è cunti cum'è s'elli eranu i nostri, più alcuni. Sapemu u tempu, a dedicazione è a cura chì vanu à custruisce i vostri cunti è ùn avaristi mai mette in risicu per qualsiasi mutivu. Capemu a prudenza in furnisce l'infurmazioni di u vostru contu durante a ricuperazione di u contu, cusì fora di a guaranzia di sicurezza chì facemu ogni cliente, vi dumandemu di cuntattateci per qualsiasi quistione per pudè parlà cun voi attraversu u prucessu o discute altre opzioni. Prumettimu di educà ogni volta chì ghjucate cun noi (è ancu quandu ùn fate micca), micca solu affruntà l'esperienza. Cù questu, guadagnerete fiducia è a capacità di entre in stu cuntenutu in u futuru cù a cunniscenza di cumu funziona l'attività. Prumettimu di mantene a prufessionalità, risultatu in servizii chì mostranu pacienza, flessibilità, affidabilità, onestà, è travaglià in modu efficiente è puntuale.

Capemu chì ci sò decine di fornitori di serviziu di Destiny 2, cusì cum'è una cumpagnia più nova, vulemu fà un pocu di luce nantu à a nostra filusufìa cummerciale è a nostra squadra.

A nostra squadra hè chjuca, apposta, cum'è cerchemu u megliu in a cumunità è crede in una cumpagnia guidata è custruita in squadra. Cridemu à stabilisce relazioni di longa durata trà a nostra squadra, è ancu i nostri rapporti di i membri di a squadra di u cliente in modu chì quandu tornerete à noi, travagliemu inseme nantu à una basa di nome. Inoltre, credemu in l'accessibilità, ma ancu in furnisce un serviziu di qualità chì hè à u costu di i nostri servizii; in tuttu - a qualità hè u nostru motivatore, micca a quantità. Offriamu metudi d'interazzione di 24 ore à ghjornu, cusì se avete una quistione mentre compie u vostru serviziu, simu quì per risponde.
Questa impresa hè custruita da una cumunità appassiunata chì hè veramente investita in aiutà l'altri à ottene i so scopi in u ghjocu.
Pruvemu per un livellu di rispettu mutuale postu chì si riduce à una cosa: simu tutti i gamers cù u scopu di divertisce è educà in tuttu u pianu.

Ci piacerebbe se pigliassi u tempu di leghje i nostri feedback postu chì sentimu chì in menu di un annu, avemu esemplificatu sta filusufìa chì vulemu di custruisce a nostra attività è si riflette in i vostri pinsamenti è cumenti.

Sì avete qualchì quistione, sapete induve truvà noi! - Josh, è Alex Leaders di a squadra

Destiny Boost And Carry Our Monthly Story

"Nathan, venite à u pianu di sottu per cena?"

Un colpu sonò à a porta di Nathan mentre sentia a voce di a so mamma. Nathan, di dodici anni, ghjucava à un video game shooter in u so urdinatore. Era un zitellu altu, scuru, cù l'ochji verdi. Era bonu in i ghjochi; li piacia à sparà, uccidendu stranieri, è qualunque ostaculu era in u so modu. U video game shooter preferitu di Nathan era Destiny Franchise. Sta sera, ghjucava à un ghjocu di storia di Destiny 2 in ligna, ma u situ web di colpu chjusu. Spegne u so urdinatore è poi l'accede di novu. Hè logatu in u situ web di u ghjocu, ma hà trovu un novu ghjocu spaventoso chì implicava l'uccisione di stranieri. Era un novu Destiny 2 porta storia sviluppata da un fan pazzu chì amava u ghjocu. U logu di Bungie era statu rimpiazzatu cù u logu di un dragone cù una gamba umana chì spuntava da a so bocca. Nathan hà amatu stu novu ghjocu.

I grafici eranu cusì reali chì u sangue spruzzava in tuttu u so schermu ogni volta chì uccideva un alienu. Sintia una scarica d'adrenalina mentre tirava una seria di palle in a testa di un alienu.

"Nathan." Mamma hà chjamatu.

"Vengu." Nathan hà dettu.

"Spiccia ti; sapete chì hè rude di mantene a ghjente aspittendu ", disse Mamma.

Era l'anniversariu di u babbu di Nathan, cusì avianu invitati in casa.

"Vulete aghjurnà u ghjocu à u modu di realtà?" Una voce di computer femminile hà dumandatu.

"Iè."

"Sì solu? U modu di realtà hè periculosu è deve esse ghjucatu quandu site solu ".

"Iè." Nathan hà mentitu.

Un sonu screeching chjappà l'aria è a stanza di Nathan apparsu nantu à u screnu di l'urdinatore. L'altri parti di a casa apparsu ancu nantu à u screnu. Nathan pudia vede l'invitati sottu; u missiavu era in cucina, mentre chì a so mamma era fora di a so porta.

Avete statu avvistatu.

U so core li batteva in l'arechje, è sapia chì qualcosa di pazza stava per accade.

Avete mentitu. Pigliate a rispunsabilità per ciò chì succede sta sera ?

"Iè," Nathan hà digitatu.

Una luce rossa brillanti lampò fora di u screnu di l'urdinatore. Era fascinatu da a luce. L'ochji di Nathan si trasformanu lentamente finu à ch'elli brillanu. Sintia una sensazione ardenti in u so capu, è gridava. Sbalzò fora di a stanza, movendu i so braccia, per truvà u so modu.

"Ci hè un alienu daretu à voi." A voce di l'urdinatore bisbigliava in l'arechje.

Nathan si girò attornu, pigliendu un poker di focu chì era accantu à a scala.

"Nathan, stai bè?" A so mamma hà dumandatu.

Alzò u poker di focu sopra a so testa mentre si avvicinava. Ella fece un passu in daretu mentre a paura s'involgeva intornu à ella. Nathan pareva diversu è spaventoso.

"Qualchissia chjama a polizia!" Ella gridava.

Nathan hà intesu u sonu stridulu di l'alienu. Apuntò u poker di u focu di ferru à l'alienu, è hà traforatu u stomacu di a criatura. Nathan tirò fora u ferru è leccò u sangue nantu à ellu. Pisciò u corpu di a so mamma, è si chjappò in i scalini, falendu à u pianu cun un forte scontru.

A famiglia di Nathan si precipitò fora di a sala di pranzu. Urlanu quandu anu vistu u corpu à u pianu. Quandu Nathan hà guardatu a so famiglia, ùn li ricunnosce micca. Pensava ch'elli eranu straneri; u so babbu pareva un predatore periculosu. Hà lanciatu u poker à u so babbu, è li passò in u so core. L'altri urlavanu è corse versu a porta. Nathan guardò a porta, è si chjude. L'invitati è i fratelli di Nathan urlavanu mentre pruvavanu di apre a porta.


A surella maiò di Nathan, Anne, hà chjamatu i pulizzeri mentre si piattava sottu à a tavola di pranzu. Nathan stava sopra u corpu di u so babbu è pugnalò u ferru in u so pettu parechje volte. U sangue spruzzava nantu à a so faccia mentre ellu ridia meccanicamente.

Nathan hà pensatu chì era sempre ghjucatu à u ghjocu. Hà amatu a versione aghjurnata di u ghjocu, pareva cusì reale è i gridi di sangue di l'alieni risonanu in l'arechje. Nathan hà pugnalatu u ferru in u core di u babbu è l'hà strappatu. Si strofinava i dite nantu à l'urganu sanguinante in a manu, si sentia calda.

Anne si strinse daretu à u so fratellu è saltà nantu à ellu. Nathan a scacciò contru à u muru, è u craniu si fessà. Una densa materia grisa sboccava da i lati di a faccia d'Anne mentre si accasciava in terra. Nathan guardò à l'invitati chì eranu à a porta, circandu di apre. Pigliò un omu per i so cuddaru è infilò u poker di u focu in a so bocca, u sangue scorri da a bocca di l'omu è dribblava a so cammisa bianca. Nathan sintì una furia di eccitazione à a vista di u sangue ; fece u ferru in l'ochju drittu di l'omu è sbucò l'ochju.

Nathan hà lanciatu u corpu à u pianu è marchjò versu l'altri. A porta s'aprì di colpu, è certi pulizzeri s'avvicinò, cù fucili in manu.

"Passa in daretu." I pulizzeri urlò.

I lumi di a casa s'hè spentu di colpu, è l'urdinatore in a stanza di Nathan si chjude. Si cascò in terra; cunvulsendu è dopu hè diventatu inconsciente.

Parechji ore dopu, Nathan si svegliò in un ospedale mentale. E so mani è e so gammi eranu incatenati à u lettu.

Ùn era mai più u listessu.

Si sentia sempre un insensatu di tumbà ; certe volte, l'urgenza era cusì forte chì si strappava a carne di i so bracce cù i denti.

U missiavu di Nathan hà dettu à i pulizzeri chì qualcosa in u ghjocu hà cambiatu u so nipote, ma nimu hà cridutu. I pulizzeri anu verificatu l'urdinatore di Nathan, ma tuttu ciò chì anu truvatu in a so storia di navigazione era un ligame à un video game shooter innocu.
Destiny Boost And Recovery Creepy Pasta
RANDAL THE VANDAL CREEPYPASTA !

CU INCLUDE IM ANCORA À Broad FALL VENDAL. Un vandalu soprannominatu "Randal" hè sempre in crescita malgradu settimane di assassiniu misteriosu.
Un omu di 27 anni in a Torre, dopu chì nisuna prova hè stata scuperta, dichjara ch'ellu hè scappatu da un attaccu di u Vandalu è cunta bravamente a so storia.

"Aghju avutu un sognu terribili per ùn avè micca un Spindle Negru è svegliate à mezanotte", disse u Hobo, "aghju vistu a finestra era aperta per una certa ragione, ma mi ricordu ch'ella era chjusa prima di andà in lettu. Una volta aghju avutu. su è chjusu.
Allora aghju ghjustu sottu à a mo coperta è pruvatu à dorme di novu. Aviu avutu una sensazione peculiar mentre mi fighjulava, cum'è qualcunu o qualcunu era.
È guasi cascatu da a mo cuccetta, guardendu in alto. Ci era quattru ochji sfarfallanti in u minuscule ragiu di luce daretu à i mo cortini. Ùn eranu micca ochji normali; l'ochji turchini, ominous eranu vivi.
Eranu cunfinati da u neru è ... mi spaventavanu solu. Aghju intesu a so bocca chì hè quandu. Un sorrisu longu è odioso, chì faceva ogni capelli in u mo corpu. U caratteru s'arrizzò, fighjendu mi. Dopu questu, hà veramente dichjaratu ciò chì pareva eternu. Una dichjarazione chjara, ma solu un stupidu Fallen pò cumunicà cusì.

"Vai a dormire", murmurò. "Aghju lanciatu un piantu di ragazza piantendu, questu hè ciò chì mi hà mandatu. Un sniper hà tiratu in sopra; u mo core era miratu. Aghju luttatu contru à ellu; Aghju sbattutu, aghju colpu, è aghju vultatu, pruvendu à cacciàlu da mè. Ellu saltà u mo lettu è li disse : " Debulemu ! ". U mo babbu s'hè lampatu, nudu. U tippu hà lanciatu u sniper in a spalla di u mo babbu. Forsi, se un vicinu ùn hà micca avvistatu a Pulizia di a Torre, u Vandalu averia finitu cù u so Gjallahorn.

"Anu intrutu in u parcheghju è corse à l'entrata. U Vandalu si vultò è andò in u curridoru. Aghju detectatu una rupture, cum'è a rupture di vetru. Aghju nutatu chì a finestra chì porta à u spinu di a mo casa hè stata sbattuta quandu aghju surtitu. di u mo locu.L’aghju vistu spariscia in luntanu.
Una cosa ti possu guarantisce, ùn aghju mai scurdatu di sta faccia. U turchinu, u peccatu, e rughe psiculotiche, Ùn m'anu mai lascià l'arechje.

Stu Vandalu hè avà cercatu da l'autorità. Per piacè chjamate u dipartimentu di pulizie lucale se vede qualcunu chì si adatta à a descrizzione di sta storia 100% vera. A fine ?